diumenge, 10 d’abril del 2016

UN DIA A PISA


Diumenge... no ens caracteritzem per ser gaire tempraneros així que no hem canviat jajaja, ens vam despertar crec que sobre les 10h que per nosaltres ja és molt aviat jajaja, dutxeta, maletes, esmorzar i cap a Pisa.
Jo vaig esmorzar una espècie de croisant que em vaig comprar a Florència a una pastisseria de només coses sense gluten STARBENE, allò era el paraiso sin gluten, em molaria trobar alguna cosa semblant aquí a Barcelona, hauré d'investigar.
Un dia molt guapo a Pisa, passejades per tots els carrerons i una bona estona a la gespa de la Torre, definitivament Pisa em va enamorar.
 jijijii jo també volia la típica foto



jajajajajaj vam trobar al novato jajaja una altra "pancarta" amb les lletres tortes
 Relax a Pisa, quina ràbia que només es pot estar en aquesta zona, estava prohibit trepitjar la gespa i qualsevol s'atrevia a fer-ho amb tots els militars armats que hi havia per allà.



Segueixo sense superar la meva por a les altures, i mira que ho intento eeeh perquè intento pujar-me a llocs força altets... però em segueixo escagarrinant quan miro abaix.



Per dinar una pizza no congelada jajajaj, buena bonita y barata





Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada